11 СУ КОНСТАНТИН КОНСТАНТИНОВ
Име: | 11 СУ КОНСТАНТИН КОНСТАНТИНОВ |
Адрес: | Сливен, ж.к. Дружба |
Телефони: | |
Уеб сайт: | http://11sou.sliven.net |
E-mail: |
|
Отрасъл: | Училища - средни |
Дейност: | Средно училище |
Ключови думи: | 11 соу, константин константинов, сливен, хореография, ансамбъл |

За нас
XI-то СОУ е открито през 1983 година с решение № 42 на ОНС от 31.05.1983 година/ протокол № 7.
С решение № 62 на ЦК на ОНС от 27.07.1983 година е обявено, че училището ще носи името на Константин Илиев Константинов.
Направено е райониране по квартали и учениците са групирани в 48 паралелки, от които:
27 – в начален курс
21 – в прогимназиален курс.
Общият брой на учениците е 1583. Колективът наброява 88 души: 70 учители (38 в начален курс и 32 в среден курс) и 18 човека – технически и обслужващ персонал.
Ръководството на училището е в състав:
– директор – Илия Марков;
– зам. директори – Иван Кръстев, Елена Милчева
На 7.09.1984 година е тържественото откриване на ЕСПУ К. Константинов.
Формиране на личности с висока интелектуална подготовка и култура, с ярко изразено гражданско съзнание и поведение, способни за ефективна обществена реализация.
Възпитание и обучение според Държавните образователни стандарти и стандартите на ЕС, адаптиране на новия учебен план към изискванията за гражданско възпитание.
Засилване на интегративните процеси в учебната и извънкласна дейност, поддържане на традиция в обединяване на дейността на художествено - творческите формации в училище с професионалните състави от областта, страната и чужбина, синхронизиране работата на учители, родители, ученици.
СТРАТЕГИИ В ДЕЙНОСТТА НА УЧИЛИЩЕТО:
* Измеримост и високо качество на резултатите от образователно-възпитателната работа с Държавните образователни стандарти.
* Обогатяване на творческата дейност на учители и ученици чрез прилагане на нови форми и методи на обучение.
* Издигане нивото на художествено - творческите дейности до професионализма на сходни училища в страната.
* Усъвършенстване на работата с изоставащите ученици.
* Утвърждаване облика на училището и чувство за принадлежност към него у всеки възпитаник.
* Защита на личностното достойнство на учениците в синхрон с процесите на демократизация на обществото.
* Обогатяване и опазване на материалната база.